הזנק מהשטח

הזנק גאה לקחת חלק בכנס – Revolution on the Road Conference 2023 של JP Morgan

עמותת הזנק גאה להשתתף בכנס העסקי השנתי שאירגנו שותפנו לעשייה, JP Morgan. הכנס בדרך כלל נערך בקליפורניה ולראשונה נערך מחוץ לארה״ב, בישראל. לכנס אישרו הגעה 21 משקיעים בינלאומיים, 10 משקיעים מקומיים ו-27 מנכ״לי חברות הייטק.

כנס מסורתי זה מאפשר למשקיעים ודמויות מפתח בתעשיית ההייטק להפגש, להכיר ולחלוק רעיונות. הכנס כולל הרצאות, פאנלים ומפגשים אחד על אחד של מובילים בשוק הטכנולוגיה וההשקעות בעולם. הכנס שנערך עבור מוזמנים בלבד שילב גם את החברות הציבוריות והפרטיות המבטיחות ביותר.

במסגרת הכנס, נערך פאנל מיוחד בשילוב מר גידי פדרמן, יו״ר עמותת הזנק, וליסה סמין, מנהלת שותפויות בעמותה. הפאנל עסק בסוגיות של הון אנושי, קריירה וחינוך. במסגרת הפאנל יו״ר העמותה ציין את חשיבות שיתוף הפעולה עם עמותת הזנק, ההישגים המרשימים של העמותה בעשייה החברתית בישראל וביכולת להוביל צעירים מיעוטי יכולת להישגים מרשימים. ליסה, הסבירה אודות העשייה הרחבה של הזנק בכלל התכניות, ובדגש על תכנית הזנק להייטק שמהווה גשר עבור צעירי הפריפריה להשתלב בתעשיית ההיטק בישראל.

JPMorgan תומך באופן פעיל במוביליות חברתית בישראל כבר 10 שנים. הקרן השקיעה מיליוני דולרים כדי לספק למעוטי יכולת בישראל אפשרות להתאמן ולמצוא עבודה בטכנולוגיה בעוד המיקוד של הקרן ברור – הקטר של כלכלת ישראל הוא טכנולוגיה, צמצום הפערים החברתיים ואי השוויון המובנה בחברה הישראלית יאפשרו גישה למשרות טכנולוגיות לכולם.

שקופית קודמת
שקופית הבאה
שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן