הזנק מהשטח

אירוע הענקת מלגות הזנק – דיסקונט 2022

באירוע שהתקיים במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב הוענקו 40 מלגות לסטודנטים כשמחציתן נתרמו על ידי בנק דיסקונט ומחציתן בתרומת משפחת פדרמן. האירוע, בהנחיית מירב בטיטו ובנוכחות מנכ"ל דיסקונט אורי לוין והפורום הבכיר של הבנק, משפחתו של ניסים אלג'ם ז"ל (שעל שמו קרן המלגות של הזנק), מר גידי פדרמן יו"ר הזנק לעתיד וחברי הנהלת עמותת הזנק לעתיד.


במסגרת שותפות ארוכת שנים של הזנק עם בנק דיסקונט, הוענקו גם השנה 20 מלגות לסטודנטים של הזנק. הסטודנטים השתתפו בתכניות הזנק בצעירותם בבתי הספר- פעילות שגם היא נתמכה על ידי בנק דיסקונט. 20 סטודנטים נוספים זכו למלגות בתרומת משפחת פדרמן. 

כל 40 הסטודנטים שזכו למלגות עונים לקריטריונים ולחזון העמותה – נוער פריפריה שהשתתף בתכניות הזנק והיום לומדים ולומדות במוסדות אקדמיים שונים, מקצועות שונים. מלגות אלו לעיתים נלוות למלגות נוספות ובניגוד למלגות אחרות, מלגות אלו מאפשרות לסטודנטים לזכות במלגות נוספות ולמנף את הסכום לכל צורך לרבות שיפור איכות החיים, הכלכלה וגם עבור מימון שכר הלימוד. לצד המענק, כל סטודנט מקבל ליווי אישי מהמאמנים של הזנק בכל אספקט משמעותי בחייו – לפיתוח אישי, תרגולים לימודיים, יעוץ ואימון כלכלי, סדנאות חוסן ומתן כלים להתמודדות עם לחץ ועומס או חרדת בחינות. 

המלגאים זוכים לתכניות תעסוקה חדשניות הכוללות פיתוח מסוגלות והכנה לעולם העבודה, ראיונות ומיונים, ניהול עצמי ועוד. חלוקת המלגות שמה דגש על גיוון ויצוג מהפריפריה, דור ראשון להשכלה, מכל רחבי הארץ ובכל תחומי הלימוד והמוסדות.

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן