אור גדול מאיר הכל – סדנאות החוסן שלנו

קרן אור מאירה את העוטף עם סדנאות חוסן, העצמה ופיתוח מנהיגות קהילתית לילדים ונוער.
מיד עם פרוץ המלחמה ב7- לאוקטובר הקימה קבוצת דיסקונט את 'קרן אור', קרן סיוע ייעודית עבור ילדים ובני נוער שנפגעו בקו העימות במהלך המלחמה.
הקרן עומדת על סך התחלתי של 50 טווח עבור צרכיהם של הילדים ובני הנוער בגילאי 10-18 מהעוטף במטרה להשיב להם את הביטחון האישי והקהילתי, לסייע בתהליך חזרתם שינוי בקהילה.
'קרן אור' תפעל באמצעות עמותת הזנק לעתיד לאורך שלוש שנים ותלווה כ- 11,000 ילדים ובני נוער בשבעה מוקדי פעילות: שדות נגב, שער הנגב, חוף אשקלון, אשכול, שדרות, אופקים ונתיבות.
לב המודל שלנו הוא סדנאות חוסן אינטראקטיביות שמשלבות תשתיות מקצועיות מגוונות ואטרקטיביות לילדים מתחומי אומנות ,תקשורת, ספורט תיאטרון ולימוד חוויתי ביניהן: גלישה ,פודקאסט, כדורסל, אומנויות לחימה לצד תשתית אימונית ועבודה על תכנים רגשיים.
ראש עיריית נתיבות, יחיאל זוהר, רואה בקרן אור שותף חשוב ומקצה משאבים ממערכת החינוך העירונית כדי להרחיב את פעילותה ולמקסם את השפעתה.
"שיתוף הפעולה עם קרן אור מאפשר לכל בית ספר לפתח מצויינות חינוכית ייחודית לו מתוך מגוון של יוזמות ערכיות, לימודיות ומקצועיות לבחירת צוותי החינוך בכל בית ספר בה פועלת הקרן." אומרת ציפי הרפנס, מנהלת אגף החינוך.

לכתבה המלאה לחצו כאן» 

אור גדול מאיר הכל
דילוג לתוכן