הזנק מהשטח

8 שנים של הזנק להסמכות

תכנית הזנק להסמכות פועלת בביה"ס ״נריה בנים״ בשדות נגב זו השנה השמינית. התכנית היחודית מעניקה לבתי ספר הזדמנות למצב את עצמם כאטרקטיבים יותר ומאפשרת לסיים 12 שנות לימוד עם ערך מוסף. ראש המועצה בשדות נגב לקח את ההזדמנות בשתי ידיים.

ראש המועצה תמיר עידאן הפך את בית ספר נריה ל״אבן שואבת״ עבור תלמידי שדות נגב והסביבה. לבית הספר נכנסנו תכניות טכנולוגיות לצד פעילות העצמה משמעותית של הזנק. 

 

תמיר עידאן, ראש מועצת שדות נגב
תמיר עידאן, ראש מועצת שדות נגב

התלמידים המשתתפים בתכנית הזנק בבית הספר הוסמכו במהלך השנים בנושאים טכנולוגים מבוקשים כמו תיקון טלפונים חכמים, בניית אתרי אינטרנט ושיווק דיגיטלי. מסיימי התכנית היום מחזיקים בתעודת בגרות איכותית, תעודת הסמכה טכנולוגית וארגז כלים להתפתחות אישית ומקצועית. התלמידים זוכים להתקרב לטכנולוגיה hands on, עובדים בצוות, מתרגלים אנגלית ועוד.

 

במוצהאיזורית שדות נגב ובכל הארץ ממשיכים להגיע לפסגות פדגוגיות, מוטיבציוניות, ארגוניות הבאות לידי ביטוי במימוש טוב ונכון של יכולותיהם של התלמידים.

תודה לאיציק בן נעים מנהל בית הספר, והרכזים על העבודה המסורה – אלי בן הרוש וחננאל בוסקילה. הזנק גאה להמשיך בפעילות בבית הספר גם בשנת הלימודים 2022-2023.

 

 

שקופית קודמת
שקופית הבאה
שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן